czwartek, 5 października 2017

Recenzja książki ,,Pyszności z roślin"

Kilka dni temu od Wydawnictwa ZNAK otrzymałam przedpremierowy egzemplarz książki ,,Pyszności z roślin". Autorem jest Paweł Ochman (autor bloga WEGANON).Premiera książki odbędzie się 11 października 2017 roku. 
Jak już zauważyliście ja również kocham słodkości i coraz częściej sięgam po te zdrowsze wersje. W książce znajdziecie proste i pyszne wypieki, desery, śniadania bez jajek i nabiału. Pokażę Wam co znajdziecie w tej smacznej książce.


Książka zaczyna się słowami autora:
,,ŻYCZĘ WAM WIELKIEJ PRZYGODY Z KSIĄŻKĄ.
POZNAWAJCIE JĄ KARTKA PO KARCIE I TWÓRZCIE WŁASNE DZIEŁA.
NIECH BĘDĄ SŁODKIE, WIDOWISKOWE,SMACZNE, ZASKAKUJĄCE,
WZBUDZAJĄCE ZACHWYT U WSPÓŁBIESIADNIKÓW.
STAŃCIE SIĘ CUKIERNIKAMI WE WŁASNEJ KUCHNI. "

Następnie jest standardowy spis treści oraz pierwsza część, według mnie bardzo potrzebna każdemu początkującemu cukiernikowi. Jest to warsztat cukiernika - opis form do ciast, sprzętu, mąki, zamienników jajek i nabiału, wyszczególnienie miar kuchennych. Jak dla mnie taki wstęp był miłym zaskoczeniem i niezwykle ułatwił ,,zdrowe" deserowe początki w kuchni.


Książka inspiruje niezwykle pięknymi fotografiami. Zapewne staną się one dla mnie inspiracją do mojego amatorskiego fotografowania. Zdjęcia wyglądają tak apetycznie, że naprawdę chce się przygotować taki deser czy ciasto. Przepisy opisane są w przejrzysty i zrozumiały sposób. 


Książka podzielona jest na pewne działy - Tarty, Świąteczne słodkości, Drobne słodkości, Na poprawę humoru, Słodkie śniadania, Lody, Tłusty czwartek, Wspomnienie dzieciństwa, Słodkości z dodatkiem warzyw, Z różnych stron świata. Także widzicie każdy znajdzie coś dla siebie. 



A to co ujęło mnie najbardziej. Przed każdym działem jest piękny opis, taki od autora.
Serdecznie zapraszam Was do zakupu tej świetnej książki. Myślę, że znajdziecie odpowiedź co zrobić, by było szybko, zdrowo i pysznie! 



Liczba stron: 288
Format: 22x26 cm
Oprawa twarda
Wydawnictwo Znak
Cena katalogowa: 54,90 zł


3 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie. Warto do niej zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna książka, z wielką chęcią bym ja przeczytała bo bardzo ciekawie i smacznie wygląda :) A do tego jest pięknie wydana, cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń