poniedziałek, 6 września 2021

Wspomnienia z wakacji z plakatami Poster Store

Klimat morza w znakomity sposób zagościł w naszym domu. Od pewnego czasu zastanawiałam się w jaki sposób zaaranżować ścianę w sypialni. Na jednej stronie mamy piękną fototapetę z widokiem morza i zachodem słońca, na drugiej brakowało mi dodatków. Z pomocą przyszła firma Poster Store. Firmę i ich plakaty znam z Instagrama. Podziwiałam piękne aranżacje z wykorzystaniem tych pięknych grafik. Wybór z tak ogromu pięknych obrazów okazał się nie lada wyzwaniem. Podczas wyboru zdecydowanie szukałam akcentów morskich. Inspirowałam się galeriami w zakładce Inspiracje. Chciałabym Wam pokazać w jak prosty sposób można odmienić ścianę wykorzystując obrazy.



Poster Store jest szwedzką firma, która produkuje piękne plakaty w skandynawskim stylu. Obrazy charakteryzują się niską ceną jak i  jakością wykonania. Na stronie sklepu znajdziecie inspirację do zaprojektowania własnej galerii obrazów. Ogromny wybór sprawia, że każdy odnajdzie w nim swój styl. Wiadomo o gustach się nie dyskutują, ponieważ one są różne ale tu odnajdzie się dosłownie każdy. Co wtorek firma prezentuje nową kolekcję plakatów pod zmieniającym się tematem. Istotnym i ważnym elementem jest to, iż plakaty drukowane są na wysokiej jakości ekologicznym papierze. 



Firma pokazuje również, że istotne dla nich jest środowisko. Papier używany do produkcji plakatów posiada certyfikaty FSC (pochodzenie drewna tylko z lasów certyfikowanych) oraz Nordic Swan Ecolabel (zrównoważona konsumpcja i produkcja). Idealnym rozwiązaniem jest wybór plakatów razem z ramkami. Ramki dostępne są w kilku rozmiarach jak i kolorach (czarny, złoty, miedziany. srebrny, biały). Wykonane są w drewna dębowego i możemy je powiesić zarówno w pionie i poziomie. Dodatkowo ramki A4 i A5 mają nóżkę, dzięki której obrazy mogą stać ustawione np. na komodzie. 







Plakaty, które wybrałam to: Ziarna Piasku, Zbieranie Muszelek, Most na plażę. Dobrałam do nich złote ramki o wymiarach 30*40 cm. Dodatkowo wybrałam również kilka plakatów do kuchni: Plakat Lattes (30*40 cm), Together i Bon Apetitt (13*18 cm). Tu postawiłam na kolor czarny. Fajną sprawą jest zakup większej ilości plakatów. Pozwala to na zmiany aranżacji w dowolnej chwili. Dodatkowym atutem jest szybkość wysyłki i znakomity kontakt. 












Jeżeli macie ochotę stworzyć w swoim domu namiastkę pięknych wspomnień i obrazów, które kojarzą się Wam z czymś pozytywnym to koniecznie zajrzyjcie do sklepu Poster Store.  

Razem z Firmą przygotowaliśmy dla Was kod na 45% zniżki na wszystkie plakaty (z wyłączeniem plakatów z kolekcji Selection i ramek).
Kod jest ważny o 6 do 10 września do północy.
KOD: kucharzenie45
Korzystajcie i twórzcie swoje piękne wspomnienia i galerie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz