niedziela, 25 października 2015

Moja przygoda w programie ,,Przepis dnia" - zdjęcia i filmik


Jakiś czas temu, a dokładnie 18 sierpnia wybrałam się do Warszawy do studia telewizji TVP1. Okazało się, że z łatwością i zerowym stresem przeszłam przez całe nagranie. Miałam przyjemność gotowania z Ewą Olejniczak w programie ,,Przepis dnia". Chciałabym bardzo podziękować portalowi DORADCA SMAKU za zaproszenie . W ten oto sposób mogłam podzielić się przepisem na meksykańskie chili con carne w mojej wersji.
Danie jest swoistego rodzaju gulaszem składającym się z mielonego mięsa, ostrych papryczek chili i dodatków w postaci cebuli, pomidorów czy fasoli. 
Feria czerwonych kolorów- papryka, pomidorki cherry, czerwona fasola oraz ostra mieszanka smaków sprawia, że moje chili con carne jest wyśmienite.

Zdjęcia z nagrywania programu:







Filmik (emisja była 23 października 2015 roku) w programie TVP1 o 19:15:



A oto przepis:
Składniki:
500 g makaronu penne
500 g mięsa mielonego wieprzowego
4 duże pieczarki
1 duża biała cebula
1 czerwona papryka
1 zielona papryka
7 pomidorków koktajlowych
3 ząbki czosnku
1 papryczka chilli
150 g czerwonej fasoli
5 łyżeczek koncentratu pomidorowego
Zioła prowansalskie
Pieprz
Sól
Ostra czerwona papryka
Słodka czerwona papryka
Olej
Pieczarki, czerwoną i zieloną paprykę i cebulę kroimy w kosteczkę i podsmażamy na rozgrzanym oleju. Czosnek oraz papryczkę chilli przeciskamy przez praskę lub drobno siekamy. Pomidorki kroimy na ćwiartki i dusimy razem z warzywami do zmniejszenia objętości. Następnie dodajemy mięso mielone i czerwoną fasolę. Wszystko dusimy przez 15 minut. Na końcu wlewamy koncentrat pomidorowy i przyprawiamy wszystkimi przyprawami. Dokładnie mieszamy i dusimy jeszcze 10 minut. Makaron gotujemy w delikatnie osolonej wodzie. Przygotowane mięso mielone łączymy z makaronem penne.



Chciałabym podziękować :
- Doradcy Smaku za zaproszenie i docenienie mojej osoby,
- wspaniałej Ewie Olejniczak - wyśmienitej mistrzyni, z którą gotowałam,
- ekipie telewizyjnej za atmosferę na planie i profesjonalizm,
- firmie Prymat za wspaniałe przyprawy,


2 komentarze:

  1. To śpieszę z gratulacjami i życzę następnych nie tylko kulinarnych sukcesów !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje skarbie. Życzę wielu sukcesów kulinarnych i aby udało ci się osiągnąć cel jaki sobie wymarzyłaś. Pozdrawiam serdecznie Joanna

    OdpowiedzUsuń