środa, 17 października 2018

Domowe monte z kaszy jaglanej + recenzja sklepu internetowego Bee.pl

Zdrowe i obłędne w smaku domowe monte z kaszy jaglanej. Bardzo polubiłam kaszę jaglaną i lubię z nią eksperymentować. Przetestowałam jedzenie deseru w wersji na ciepło i na zimo – wygrywa wersja na ciepło.

Poza przepisem chciałabym pokazać Wam rewelacyjny sklep internetowy. Jest to sklep Bee.pl. Wśród produktów wybrałam oczywiście te zdrowe (kasza jaglana, suszone figi, masło orzechowe, daktyle, olej kokosowy, napój migdałowy i kokosowy - zdjęcia niżej). Chciałabym powiedzieć Wam, że zakupy internetowe robię bardzo często. Wśród spożywczych są to, któreś z kolei i powiem szczerze, że jestem z nich bardzo zadowolona. Błyskawiczna przesyłka - plus dla sklepu. Ciekawa strona internetowa - kolejny plus. Ale sposób zapakowania paczki przebił wszystkie inne sklepy. Każdy produkt zapakowany był w dość sporą warstwę foli bąbelkowej owiniętej szczelnie taśmą. Nic nie miało prawa się uszkodzić. Musiałam się natrudzić aby rozpakować paczkę :-) Nie raz spotkałam się, że paczka spożywcza była zapakowana byle jak i produkty się rozsypały lub wylały. Ze sklepem Bee.pl nie ma takich problemów. Sklep ma w sprzedaży wiele produktów (zdrowa żywność, produkty dla dzieci, dla domu, naturalne kosmetyki czy suplementy diety). W swoim asortymencie ma wiele znanych mi firm, którym ufam od lat. Koniecznie zajrzyjcie na ich stronę. Od dziś mój ulubiony pszczółkowy sklep :-)
Bezpośredni link do sklepu (kliknij)

A teraz zapraszam po przepis:




50 g kaszy jaglanej
1 szklanka mleka 3,2%
1 banan
1,5 łyżki ciemnego kakao
1 łyżeczka miodu
1 garść orzechów laskowych
2 łyżeczki wiórków kokosowych

Kaszę jaglaną przelewamy na sitku wrzątkiem. W ten sposób pozbywamy się goryczki.  Kaszę przekładamy do garnka, wlewamy mleko. Całość gotujemy na małym ogniu, często mieszamy. Gdy kasza wchłonie całe mleko, oznacza to, że jest dobra. Ciepłą kaszę przekładamy do miski. Wlewamy miód, dodajemy pokrojonego banana, orzechy laskowe oraz ciemne kakao. Wszystko blendujemy na gładki krem. Gotowy krem przekładamy do szklaneczek lub małych szklanych kubeczków po jogurtach. Wierzch dekorujemy wiórkami kokosowymi i orzechami. 










3 komentarze:

  1. Musze przyznać, że wygląda to bardzo ciekawie i smakowicie. ostatnio nawet kupiłem bardzo dobrą i ekologiczną kaszę w sklepie Swojska Piwniczka więc będę miał z czego zrobić takie rarytasy o któych tutaj piszesz. Wierzę w to, że mi sie uda i zaskoczę zonę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń