niedziela, 24 marca 2019

Dzbanek filtrujący Aquaphor Onyx - warto czy nie?

Ponad dwa tygodnie temu dostałam możliwość przetestowania dzbanka filtrującego Firmy Aquaphor. Moim testom podlegał czajnik z serii Onyx. W naszym domu spożywamy bardzo dużo wody. Unikaliśmy picia tej z kranu. Jednakże dzięki czajnikowi picie wody stało się jeszcze przyjemniejsze. Moja opinia poniżej... Zapraszam!



Informacje od producenta:
Dzbanek został wyprodukowany z dbałością o każdy szczegół. Łączy tradycyjne elementy wzornictwa z współczesnymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi. 
Pojemność dzbanka: 4,2 litra
Pojemność wody filtrowanej: 2 litry
Szybkość filtracji: do 3 minut
Rodzaj pokrywki: uchylna z licznikiem zużycia wkładu
Wymienny wkład filtrujący: Aquaphor B25 (Mg) MAXFOR
Wydajność wkładu: 200 litrów
Wymiana wkładu filtrującego: co 2 miesiące
Wskaźnik zużycia wkładu: mechaniczny 

Wkłady filtrujące Aquaphor w znaczny sposób zmniejszają ilość szkodliwych substancji znajdujących się w wodzie wodociągowej:
- osad  taki jak rdza, piasek, szlam;
- chlor, chloroform i inne związki chloru organicznego;
- metale ciężkie: żelazo, ołów, rtęć, miedź;
- produkty ropopochodne;
-fenole; 
- redukuje twardość wody.



Moja opinia:
Gdy tylko dzbanek do nas dotarł, naszą uwagę przykuł wygląd. Ten model dzbanka dostępny jest jeszcze w kolorze czarnym. Czajnik idealnie pasuje do każdego wystroju kuchni. Kolejnym plusem jest duża pojemność dzbanka - mieści aż 4,2 litra wody. Jedynym minusem jest zbyt mały pojemnik do wlania wody do przefiltrowania. Kilkukrotne dolewanie wody do czajnika bywa nieco męczące. Mam nadzieję, że producent zwrócił już na to uwagę. 
Co do jakości wody - rewelacja! Woda w smaku pyszna, namagnezowana. I co najważniejsze - czyściutka!
To największa zaleta, na której nam zależało. Woda wodociągowa pozostawia u nas wiele do życzenia. 
W domu mam jeszcze dwa inne dzbanki filtrujące i jak narazie Aquaphor Onyx wypadł pierwszrzędnie!

Dzbanek możecie zakupić na stronie producenta.










2 komentarze:

  1. Wymiana wkładu co dwa miesiące?
    Może poleci mi Pani jakieś super wkłady, bo także używam MAXFOR a muszę wymieniać je co dwa tygodnie.
    W przeciwnym razie w wodzie zostaje osad z kamienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w tej kwesti nie pomogę, ponieważ mam czajnik dopiero od dwóch tygodni i jeszcze nie wymieniałam wkładu.

      Usuń