piątek, 17 stycznia 2020

Sałatka z zupek chińskich z kurczakiem

Nowość w mojej kuchni! Sałatkę robiłam po raz pierwszy i okazała się przepyszna! Wszystkie składniki idealnie do siebie pasują. Idealna na domowe imprezy!




2 opakowania zupek chińskich
1 puszka czerwonej fasoli
1 puszka słodkiej kukurydzy konserwowej
200 g fileta z kurczaka
Przyprawa do kurczaka
150 g żółtego sera
1 ogórek szklarniowy
2 pomidory
½ pęczka natki pietruszki
3 łyżki majonezu
Sól
Pieprz

Makaron kruszymy na mniejsze kawałki. Zalewamy go wrzątkiem, odstawiamy do napęcznienia.  Zlewamy dokładnie pozostałą wodę. Kukurydzę oraz czerwoną fasolę odsączamy na sitku. Możemy je dodatkowo przepłukać wodą. Filet z kurczaka kroimy w kosteczkę, doprawiamy przyprawą do kurczaka, smażymy do miękkości na patelni. Pomidory, obranego ogórka oraz żółty ser  kroimy w kosteczkę. Natkę pietruszki bardzo drobno siekamy. Wszystkie składniki łączymy ze sobą, dokładnie mieszamy. Doprawiamy solą i pieprzem. Dodajemy majonez i ponownie mieszamy. Odstawiamy do przegryzienia się składników.






2 komentarze:

  1. Znam ten przepis i często robię tę sałatkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie raz wpadłam na przepis z makaronem z zupek, ale jeszcze nie próbowałam. Dziś mam bardzo mało czasu, więc spróbuję!

    OdpowiedzUsuń