środa, 4 lutego 2015

Wątróbka duszona z warzywami


To danie nie wymaga zbyt wielu przypraw ponieważ smaku nadaje różnorodność warzyw, od ostrej czerwonej papryki po słodką kukurydzę z puszki. Znakomity obiad!


500 g wątróbki drobiowej
Przyprawa do mięsa
1 czerwona papryka
1 żółta papryka
285 g kukurydzy (1 puszka)
6 dużych pieczarek
1 marchew
6 ziemniaków
2 cebule
Ostra czerwona papryka
Słodka czerwona papryka
Sól
Pieprz
1 szklanka wody
Olej do smażenia

Wątróbkę myjemy, kroimy na mniejsze kawałki, przyprawiamy przyprawą do mięsa. Cebulę kroimy w kosteczkę i szklimy na oleju w garnku. Po 5 minutach dodajemy wątróbkę, podsmażamy. Czerwoną oraz żółtą paprykę, pieczarki, obraną marchewkę i ziemniaki kroimy w kostkę. Warzywa wraz z kukurydzą z puszki dodajemy do mięsa. Wszystko dokładnie mieszamy, przyprawiamy oraz podlewamy wodą. Dusimy do miękkości warzyw (około 30 minut na mniejszym ogniu). Podałam z ryżem.





2 komentarze:

  1. nigdy nie przepadałam za podrobami, a ostatnio się przekonałam i ta wygląda super,
    ja ostatnio robiłam tarte z wątróbką :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń