środa, 20 lipca 2016

Zakupy pod same drzwi... wynalazek sklepów internetowych!

Zakupy internetowe? Szybkie i sprawne zakupy w sklepie internetowym FRISCO.PL





Od bardzo bardzo dawna w sieci istnieją różnego rodzaju sklepy internetowe. Korzystałam z bardzo wielu portali, jednakże zakupy spożywcze zamawiałam po raz pierwszy w życiu. Nie powiem, że nie lubię chodzić pomiędzy sklepowymi półkami, dotykać i wąchać produktów, jednakże często zdarza się, że na tradycyjnych zakupach wydam o wiele więcej niż na te internetowe. 

Swoje pierwsze spożywcze zakupy internetowe zamówiłam na portalu Frisco.pl. Możemy tam znaleźć dosłownie wszystko - od artykułów spożywczych aż po chemię gospodarczą i kosmetyki. Strona stworzona jest w bardzo przejrzysty i prosty sposób. Po zarejestrowaniu się i wpisaniu swojego kodu pocztowego pojawia się lista produktów dostępna dla danego regionu Polski. A wierzcie mi produktów jest co nie miara. 
Dla mnie takie zakupy były wybawieniem, ponieważ od kilku dni mam w domu Małego cudownego Człowieczka, który zajmuje mi większość czasu. Dzięki zamówieniu zaoszczędziłam swój czas i stanie w kolejkach. W sklepie internetowym można zamówić m.in.wodę  CISOWIANKA Perlage - idealną na upalne i słoneczne dni. 

A oto zamówione przeze mnie produkty:




Swój czas zaoszczędziłam na chwilę wytchnienia i czas dla mojej najwspanialszej Rodziny:







1 komentarz:

  1. Zawsze korzystałam z Tesco e-zakupy (bardzo polecam!) ale od kiedy wyprowadziłam się z Wrocławia niestety nie mogę zamawiać do mnie do miasta. Sprawdzę tutaj, bo ułatwiłoby mi to życie!

    OdpowiedzUsuń