środa, 20 lipca 2016

Zakupy pod same drzwi... wynalazek sklepów internetowych!

Zakupy internetowe? Szybkie i sprawne zakupy w sklepie internetowym FRISCO.PL





Od bardzo bardzo dawna w sieci istnieją różnego rodzaju sklepy internetowe. Korzystałam z bardzo wielu portali, jednakże zakupy spożywcze zamawiałam po raz pierwszy w życiu. Nie powiem, że nie lubię chodzić pomiędzy sklepowymi półkami, dotykać i wąchać produktów, jednakże często zdarza się, że na tradycyjnych zakupach wydam o wiele więcej niż na te internetowe. 

Swoje pierwsze spożywcze zakupy internetowe zamówiłam na portalu Frisco.pl. Możemy tam znaleźć dosłownie wszystko - od artykułów spożywczych aż po chemię gospodarczą i kosmetyki. Strona stworzona jest w bardzo przejrzysty i prosty sposób. Po zarejestrowaniu się i wpisaniu swojego kodu pocztowego pojawia się lista produktów dostępna dla danego regionu Polski. A wierzcie mi produktów jest co nie miara. 
Dla mnie takie zakupy były wybawieniem, ponieważ od kilku dni mam w domu Małego cudownego Człowieczka, który zajmuje mi większość czasu. Dzięki zamówieniu zaoszczędziłam swój czas i stanie w kolejkach. W sklepie internetowym można zamówić m.in.wodę  CISOWIANKA Perlage - idealną na upalne i słoneczne dni. 

A oto zamówione przeze mnie produkty:




Swój czas zaoszczędziłam na chwilę wytchnienia i czas dla mojej najwspanialszej Rodziny:







9 komentarzy:

  1. Zawsze korzystałam z Tesco e-zakupy (bardzo polecam!) ale od kiedy wyprowadziłam się z Wrocławia niestety nie mogę zamawiać do mnie do miasta. Sprawdzę tutaj, bo ułatwiłoby mi to życie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio zrobiłam takie zakupy online, ale w sumie tylko dlatego, że takie toskanianatalerzu.pl/Przyprawy_wloskie włoskie przyprawy można z tego co wiem dostać tylko w tym sklepie :) a na prawde mi na nich zależało, ponieważ chciałam przyrządzić super kolacje dla narzeczonego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością jest to swego rodzaju ukłon w stronę klienta i muszę przyznać, że ja jestem zadowolony z takiej obsługi. Tak samo jak przychodzi mi zamówić np. akcesoria do telefonów komórkowych z https://pl.aliexpress.com/af/category/200084017.html?categoryBrowse=y&origin=n&CatId=200084017&catName=akcesoria-do-telefon-oacute-w-kom-oacute-rkowych to wtedy jestem pewny, że będzie to na pewno udany zakup.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń